logo freshandgreen

DARMOWA dostawa od 250 zł

14 DNI na zmianę decyzji

100% zdrowia i smaku

Regulamin korzystania z serwisu Fresh & Green

1. Zakres ważności regulaminu

Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich zamówień zawartych pomiędzy firmą PROFIT Ewa Mazur, al. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne NIP: PL8241171204, REGON: 141577240 i jej Klientami w sklepie internetowym www.freshandgreen.pl

2. Warunki techniczne niezbędne do korzystania ze sklepu www.freshandgreen.pl

2.1 Aby skorzystać ze sklepu www.freshandgreen.pl niezbędne jest:

  • szerokopasmowe łącze internetowe,
  • przeglądarka internetowa (Internet Explorer 8 i nowsze, Google Chrome 15 i nowsze, Mozilla Firefox 7 i nowsze, Opera 11 i nowsze)
  • włączona obsługa plików cookies,
  • włączona obsługa okien wyskakujących (pop-up),
  • aktywne konto e-mail.

2. 2 Problemy techniczne

Właściciel sklepu podejmuje na bieżąco działania w celu poprawy funkcjonowania jakości sklepu, jednak zastrzega, że mogą pojawić się błędy oraz problemy techniczne w korzystaniu z niego.

W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Klient powinien zgłosić to do obsługi sklepu (kontakt), a obsługa niezwłocznie podejmie próbę przywrócenia właściwego funkcjonowania sklepu.

2.3 PROFIT Ewa Mazur nie ponosi odpowiedzialności za:

  • niekompatybilność sklepu z końcowym sprzętem i oprogramowaniem Zamawiającego lub z jego przyłączem do publicznej sieci Internet;
  • trudności techniczne, w tym błędy i niepowodzenia w łączeniu się ze sklepem, które leżą po stronie Zamawiającego.

2. 4. Treści umieszczone w serwisie www.freshandgreen.pl

Wszelkie treści umieszczone w serwisie sklepu www.freshandgreen.pl, w tym znaki towarowe, zdjęcia, opisy, aplikacje podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie w całości lub poszczególnych części stanowi naruszenie prawa.

3. Przebieg procesu zamówienia, umowa kupna

3.1 Przebieg procesu zamówienia

  • Sklep www.freshandgreen.pl oferuje swoim Klientom wyselekcjonowane produkty. Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony z opisem produktu, a także szczegółami dotyczącymi rodzaju produktu. Produkt zostaje umieszczony w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie na symbol koszyka zakupów lub okienka „dodaj” czy „dodaj do koszyka”
  • Klikając na przycisk „Twój koszyk”, wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.
  • Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk „zamów”. Zarejestrowani Klienci mogą podać tutaj swój adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych informacji w celu realizacji zamówienia. Alternatywnie Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do faktury i wysyłki.
  • Następnie, klikając na przycisk „Przejdź do potwierdzenia”, Klient przechodzi do przedostatniej strony, na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia, dostawy i kosztów przesyłki.
  • Zamówienie zostaje wysłane poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Oznacza to, że wiążąca oferta kupna została złożona.

3.2 Umowa kupna

Przedstawienie asortymentu w sklepie www.freshandgreen.pl służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży. Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia i kliknięcie na przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Otrzymuje wówczas automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy. Zawarcie umowy kupna z PROFIT Ewa Mazur następuje w momencie, gdy sklep przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem z treścią zależną od wybranej opcji wysyłki (Nadane na poczcie, Przekazane kurierowi).

4. Ceny i koszty przesyłki

4.1 Ceny

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, dodatkowo doliczone mogą zostać koszty przesyłki.

4.2 Koszty przesyłki

Szczegółowa informacja o kosztach dostarczania zamówień wyświetlane są w formularzu zamówienia. Koszty poszczególnych rodzajów dostaw dotyczą wyłącznie przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Minimalna wartość dostawy do klientów indywidualnych nie jest określona.

5. Dostawa

Przesyłka z zamówieniem jest nadawana, przewożona i dostarczana w ramach standardowej usługi pocztowej lub kurierem zależnie od wagi i rozmiarów oraz wskazania zamawiającego jako:

  •  list (waga do 2KG) lub
  •  paczka polecona priorytetowa (waga od 2 do 20KG w przypadku Poczty Polskiej i od 0,3 do 31 KG w przypadku dostawy kurierem).

Przesyłka (o ile na stronie z produktem nie wskazano inaczej, dostarczana jest adresatowi w terminie do: (D = data nadania przesyłki)

  • List polecony priorytetowy D+5 dni roboczych;
  • Paczka polecona priorytetowa D+6 dni roboczych. Przesyłka dostarczana jest adresatowi w sposób zgodny z procedurą lokalnej poczty obsługującej adres pocztowy wskazany w zamówieniu jako miejsce dostarczenia.
  • Odbiór własny w punkcie D+2 dni robocze. Dostawa obsługiwana przez Pocztę Polską do 7000 placówek w całej Polsce np. Urzędy Pocztowe, sklepy Żabka, Fresh Market, stacje Orlen, kioski Ruchu. O paczce oczekującej w punkcie klient jest powiadamiany poprzez SMS.
  • Zamówienie kurierem dostarczane jest w terminie D+1 dni roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. O zbliżającej się wizycie kuriera zamawiający jest powiadamiany przez firmę kurierską pocztą elektroniczną.

Sklep www.freshandgreen.pl może czasowo lub trwale wstrzymać dostawy z użyciem poczty i dostarczać towary tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej. W takim przypadku możliwość dostawy pocztą zostanie przez administratora wyłączona w panelu składania zamówień.

Zamówienie jest realizowane (kompletowane i wysyłane) następnego dnia roboczego po otrzymaniu od zamawiającego należności za zamówienie. Otrzymanie należności za zamówienie następuje z chwilą gdy należność zostaje uznana przez dostępny na stronie www.freshandgreen.pl system płatności on-line lub zaksięgowana na podanym w korespondencji rachunku bankowym – zależnie od wybranego sposobu zapłaty.

Zamówienia, za które należność nie wpłynęła w terminie 5 dni od daty ich złożenia zostają anulowane. Zamówienie, za które wpłynęła należność nie mogą być anulowane. Należność za zamówienie obejmuje pełny koszt brutto produktów, ich nadania i dostarczenia.

W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, sklep www.freshandgreen.pl zastrzega sobie prawo do ustalenia z Zamawiającym kilkudniowego opóźnienia w wysyłce lub zorganizowania na własny koszt częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.

W przypadku, gdy sklep nie z własnej winy nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, PROFIT Ewa Mazur może wypowiedzieć umowę. Wówczas niezwłocznie poinformujemy o tym fakcie Klienta i zaproponujemy podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, PROFIT Ewa Mazur zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.

W celu bezproblemowej realizacji zamówienia, PROFIT Ewa Mazur przekazuje odpowiedniej firmie dostawczej adres mailowy i numer telefonu klienta. Przekazanie adresu mailowego i numeru telefonu jest obowiązkowym elementem zawieranej umowy kupna z PROFIT Ewa Mazur. Klientowi nie przysługuje w tej kwestii prawo wyboru lub odwołania.  Więcej informacji jest dostępnych tutaj (polityka prywatności).

6. Zastrzeżenie własności

Towar pozostaje własnością PROFIT Ewa Mazur, aż do momentu całkowitej zapłaty za niego. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą PROFIT Ewa Mazur.

7. Metody płatności

Metody płatności dostępne w sklepie to:

  • płatność przy odbiorze (pobranie),
  • karta kredytowa,
  • przelew na rachunek bankowy lub system PayU.

W określonych przypadkach lub w zależności od wybranego przez klienta rodzaju dostawy, PROFIT Ewa Mazur zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Płatność poprzez wysyłkę gotówki lub inne niż wymienione formy płatności nie są możliwe.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.

W przypadku wybrania przelewu na rachunek bankowy, prosimy przelać należną kwotę w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Dane do przelewu na rachunek bankowy:

  • Rachunek bankowy: mBank  Nr konta dla przelewów: 47114020040000390266597950 Odbiorca: PROFIT – Ewa Mazur, ul. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne
  • Tytuł przelewu: (tu prosimy wpisać numer zamówienia i dane zamawiającego)

8. Prawo do odstąpienia od umowy

Klienci mają prawo do zwrotu zamówionych towarów w ciągu 14 dni.  Odnośnie prawa do odstąpienia od umowy i wyłączenia od tego prawa, zastosowanie mają poniższe regulacje. W przypadku dalszych pytań, Klient może skontaktować się z obsługą sklepu (kontakt).

8.1 Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Pouczenie o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy. Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę PROFIT Ewa Mazur telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej PROFIT – Ewa Mazur, ul. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne | email: biuro@freshandgreen.pl | tel. 605675470. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie PROFIT Ewa Mazur w ciągu 14 dni.

Konsekwencje odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy, PROFIT Ewa Mazur zwróci Klientowi wszystkie poniesione koszty, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez PROFIT Ewa Mazur, standardowej usługi kurierskiej), niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy następuje w ten sam sposób, w jaki wpłynęła do nas płatność – z wyjątkiem płatności za pobraniem. Klient w żadnym wypadku nie jest obciążany kosztami tego zwrotu. PROFIT Ewa Mazur zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru lub też potwierdzenia odesłania tegoż towaru.

Tryb zgłoszenia. Prosimy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać przesyłkę zwrotną na następujący adres: PROFIT – Ewa Mazur, ul. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne.

Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni. PROFIT Ewa Mazur ponosi koszty zwrotu towaru. Klient musi ponieść koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu.

Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy.

8.2 Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:

  • podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,
  • które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,
  • które noszą śladu użytkowania

8.3 Formularz odstąpienia od umowy

Wzór formularza odstąpienia od umowy.

Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres: PROFIT – Ewa Mazur, ul. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne, biuro@ freshandgreen.pl

  • Niniejszym informuję (*) o moim (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)
  • Data zamówienia (*)/data odbioru (*)
  • Imię i nazwisko/Nazwa/Klienta (*)
  • Adres Klienta (*)
  • Podpis Klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data (*)

9. Reklamacje

W mocy prawnej pozostają ustawowe warunki gwarancji i rękojmi.

PROFIT Ewa Mazur, właściciel sklepu www.freshandgreen.pl nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego stosowania produktów, użycia ich po upływie terminów ważności czy niezgodnie z instrukcjami.

9.1 Reklamacja z powodu nie otrzymania przesyłki.

W przypadku nie otrzymania przesyłki z zamówieniem mimo opłacenia należności w terminie 21 dni od daty zapłaty, informację o tym fakcie wraz z numerem zamówienia i adresem wysyłki prosimy przesłać (tutaj). W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania maila z reklamacją będziemy mogli we współpracy z pocztą lub firmą kurierską prześledzić losy przesyłki. Jeśli poczta lub firma kurierska potwierdzi nie dostarczenie przesyłki, jej utratę lub brak możliwości odnalezienia, informacji o przesyłce zamówienie zostanie ponownie skompletowane i ponownie wysłana na nasz koszt lub, zgodnie z wolą Kupującego, cała należność za zamówienie, w raz z kosztem jego dostarczenia zostanie zwrócona klientowi na wskazane przez niego w mailu rachunek bankowy.

9.2 Niezgodność towaru z umową.

Sklep www.freshandgreen.pl ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar bez wad, nieuszkodzony, nadający się do spożycia (wysyłamy produkty najpóźniej na 10 dni przed datą określoną w terminie spożycia). W razie niezgodności towaru z umową, Klient zgłasza reklamację obejmującą oświadczenie o obniżeniu ceny, żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, a o sposobie jej rozpoznania Klient zostanie powiadomiony mailowo bądź telefonicznie. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o wadzie sklepu www.freshandgreen.pl nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia. W pozostałych przypadkach obowiązują ustawowe warunki rękojmi za sprzedany towar.

Odbierając przesyłkę Klient jest zobowiązany zwrócić uwagę na kondycję opakowania. W przypadkach uzasadnionych wyglądem przesyłki czy innych obaw o jakość towaru, istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera lub pracownika poczty w celu sprawdzenia czy zwarte w przesyłce produkty nie są uszkodzone, a ich rodzaj i ilość zgodne są z zamówieniem.

9.3 Zwrot towaru.

Zwrot towaru Następuje na życzenie sklepu www.freshandgreen.pl przesłane mailem na adres Klienta po dostarczeniu przez niego „Oświadczenia o odstąpieniu od umowy” lub po uznaniu przez sklep „Niezgodności towaru z umową”. Na Kliencie ciąży konieczność właściwego opakowania zwracanego towaru i nadanie go na adres PROFIT – Ewa Mazur, ul. Chopina 28d, 05-092 Łomianki Dolne. Sklep może zrezygnować z potrzeby odsyłania towaru przez Klienta.

9.4 Koszt przesłania zwrotu / wymiany towaru.

W przypadku uznania reklamacji, na sklepie www.freshandgreen.pl ciąży obowiązek zorganizowania odbioru towaru lub zwrócenia należności za dostawę, do wysokości standardowego kosztu dostawy. Samodzielne zwrócenie towaru przez Klienta, bez porozumienia ze sklepem i poniesienie kosztów przekraczających standardowy, bieżący cennik dostaw spowoduje, że sklep zwróci Klientowi koszt jedynie standardowej dostawy.

Zawsze w przypadku potrzeby zwrotu czy wymiany towaru prosimy więc o kontakt ze sklepem (kontakt).

9.5 Dowód zakupu a reklamacje towaru

Ponieważ sprzedaż realizowana jest online, sklep www.freshandgreen.pl posiada rekordy dokumentujące zakup, opłacenie i dostarczenie towaru z każdego z zamówień. Dostarczanie dowodu zakupu przez kupującego nie jest konieczne.

10. Ochrona danych osobowych

W PROFIT Ewa Mazur szanujemy Twoje prawo do prywatności, a do ochrony danych osobowych naszych klientów podchodzimy poważnie. Działamy także zgodnie z obowiązującym prawem, dlatego z dniem 25 maja 2018 wprowadzamy nową Politykę Prywatności zgodną z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO).

Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami zawartymi w naszej Polityce Prywatności

11. Regulacje końcowe

  • We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów, również Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827).
  • Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
  • PROFIT Ewa Mazur jest uprawniony do wprowadzania zmian w Regulaminie ze skutkiem na przyszłość. Zmiany nie mogą naruszać praw Zamawiającego wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany.

Stan prawny regulaminu sklepu na dzień: 31.07.2017 z poprawkami obejmującymi RODO i nową formę dostawy – odbiór w punkcie, wprowadzonymi 7.05.2018

Załączniki:

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania tutaj: formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

Protokół reklamacyjny jest do pobrania tutaj: protokol_reklamacyjny.pdf